multi-logo

برگزاری جلسه هماهنگی سبک مولتی کامبت

جلسه هماهنگی سبک مولتی کامبت با حضور جمعی از قهرمانان رزمی سابق کشور در روز پنجشنبه 4 تیر ماه در دفتر مرکزی این سبک برگزار گردید.

در این جلسه از قهرمانان رزمی دعوت شد تا همکاری خود را با این سبک آغاز نمایند و نهایت تلاش خود را در جهت آموزش و گسترش این سبک داشته باشند.

مصطفی راستینه رئیس سبک مولتی کامبت فدراسیون ورزش های رزمی با توجه به اینکه این سبک متعلق به افرادی است که برای این سبک تلاش می کنند از قهرمانان خواستند تا با فعالیت گسترده خود نقاط ضعف سبک را برطرف نموده و نقاط قوت آن را تقویت کنند تا بتوانیم به یک تیم قوی تبدیل شویم و در نهایت سبک را در سطح منطقه ای، استانی و کشوری معرفی نماییم.

ایشان خاطر نشان نمود باید بتوانیم خانواده ها را جذب نماییم تا عموم مردم با این سبک و دفاع شخصی که امروزه به دلیل شرایط موجود بیش از هر زمان دیگری مورد توجه خانواده ها قرار گرفته، آشنایی بیشتری پیدا کرده و از آن برای پیشگیری از حرکات پرخطر، دفاع از از خود و جامعه خویش بهره جویند.

مصطفی راستینه تأکید نمود که اخلاق در ورزش های رزمی در رده اول قرار دارد و قهرمانان باید پیش از آموزش رشته خود، الگو و نمونه رفتار صحیحی برای خانواده ها و به خصوص علاقمندان به این رشته ورزشی باشند.

قهرمانان هم از رئیس سبک خواستند تا آنها را در این امر یاری نماید، آنها را تنها نگذارد و از همه نظر قهرمانان را برای پیشرفت هر چه بیشتر مورد حمایت قرار دهد.

در پایان مصطفی راستینه به منظور برنامه ریزی در جهت شروع آموزش های مربیگری قهرمانان و تقسیم امور، سعید رستگار را به عنوان رابط خود و قهرمانان معرفی نمود تا مسئولیت هماهنگی را به عهده گیرد و همچنین مقرر شد تا تیم آموزشی بانوان نیز جهت شروع به کار معرفی گردند.

 

تصاویر :