multi-logo

مولتی کامبت قهرمانان خود را شناخت

 دو روز به یادماندنی در دفتر خاطرات مولتی کامبت ( مبارزات چند منظوره)….

پنجشنبه و جمعه مورخه  و 12/13/4 مسابقات قهرمانی سبک مولتی کامبت انتخابی تیم منتخب جهت حضور در رویدادهای جهانی در 4 رده سنی برگزار شد. این مسابقات با حضور پرشور اهالی سبک و هواداران آن در دانشکده تهران شمال برگزار و قهرمانان آن مشخص شدند.

در این مسابقات که دو روز به طول انجامید، ابتدا 600 هنرجو قصد شرکت در این مسابقات را داشتند اما با توجه به سطح فنی و سنی، مبتدی ها شرکت  نکردند و نهایتاً با تصویب مسوولین تنها 250 هنرجو در قالب 15 تیم در مسابقات حاضر شدند.

حضور 2 تیم نظامی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت داشتند در کنار یک تیم از پشتیبانی قرارگاه ستاد نیروی زمینی و 2 تیم تربیت بدنی منتخب بسیج ادارات از نکات جالب توجه این مسابقات بود.

با توجه به حضور 250 شرکت کننده با سطح فنی مطلوب، سطح فنی و کیفی مسابقات در حدی بالاتر از استاندارد قرار داشت و در هر مسابقه شاهد رقابت هایی نزدیک و هیجان انگیز بودیم.

در کنار این نکته، بد نیست به سطح داوری های مسابقات اشاره کنیم که تیم داوری این دوره با بالاترین دقت و کمترین اشتباه باعث افزایش هیجان و بالا بردن سطح رقابت ها شد. داوران حاضر تلاش می  کردند تا با تسلط بر تمام جوانب بازی و حاشیه های آن اجازه ایجاد تنش و حتی اعتراضات به داوری را ندهند.

در این بازی ها به تیم های اول تا سوم کاپ مسابقات اهدا شد و سوپرفایتر مسابقات نیز انتخاب شد.

مقام تیمی: در بخش مبارزات تیم های پشتیبانی قرارگاه ستاد نزاجا نیروی زمینی ارتش مقام اول تیم اصفهان دوم و تیم مازندران سومی را به دست آوردند.  

“تیم دفاع شخصی تربیت بدنی سازمان بسیج ادارات قدرت خود را به رخ حریفان کشید”

مقام تیمی هنرهای فردی: در بخش  دفاع شخصی وهنرهای فردی، بسیج ادارات، اصفهان و البرز به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات پرشور مهمانان ویژه ای حضور داشتند که از جمله آنها می توان به بهرام جودری نماینده فدراسیون، سرهنگ بیاری جانشین پشتیبانی قرارگاه ستاد نزاجا ستوان یکم فردین بختیاری مسوول تربیت بدنی پشتیبانی قرارگاه ستاد نزاجا، حمید علیخانی نایب رییس استان تهران، پاسدار علیرضا ملکی معاونت تربیت بدنی سازمان بسیج ادارات، جلال عباسی مسوول کمیته فنی، استاد سیامک البرز رییس تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال اشاره کرد.

مسوول برگزاری مسابقات سید مصطفی بالا صفت و مسوول کمیته فرهنگی و روابط عمومی فرهاد شمشکی.

گپی کوتاه با دبیرکل سازمان

در حاشیه این مسابقات به سراغ علی جعفرخانی، دبیرکل سازمان مولتی کامبت رفتیم و دقایقی با وی به گفت و گو نشستیم. جعفرخانی علاوه بر این مسوول هیات مبارزات چند منظوره ارتش نیز هست.

جعفرخانی در ابتدای سخنانش و با اشاره به حضور خود در ارتش و سازمان مولتی کامبت هدفش را ترویج هر چه بیشتر این رشته در نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: امیدواریم در بخش نظامی هم دارای تیم منتخب سبک شویم.

وی همچنین گفت: در طول این چند ماه تلاش کرده ایم تا در عرصه این سبک مربیان خوبی را پرورش دهیم. در همین زمینه در نظر داریم فستیوال هنرهای رزمی و همچنین یک استاژ بین المللی را در اصفهان برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: در هفته گذشته استاژ داوری درجه 3 را در اصفهان و باشگاه مرکزی مولتی کامبت را در مازندران افتتاح  کرده ایم.

جعفرخانی در پایان از ریاست سبک جناب راستینه تقدیر و تشکر نمود و گفت با تلاش های مستمر ریاست سازمان خبرهای خوبی را در آینده برای علاقه مندان به رشته مولتی کامبت و ورزشهای رزمی داریم.

جا دارد که برای اولین بار حضور تربیت بدنی سازمان بسیج ادارات را به عرصه ورزش قهرمانی را به فال نیک گرفته و از زحمات جناب ملکی معاونت محترم کمال تشکر و قدردانی  بنماییم.

از همکاری صمیمانه و دلسوزانه استاد البرز مسوول محترم سالن تربیت بدنی و همچنین مساعدتهای  جناب سرهنگ نصیر زاده قدردانی مینماییم.