multi-logo

کارگاه کار با دستگاه

معاونت تربیت بدنی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری سبک مولتی کامبت فدراسیون ورزشهای رزمی و مؤسسه ورزشکاران گمنام کارگاه یک روزه کار با دستگاه رادر خرداد ماه 95 برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی سبک مولتی کامبت، واحد تربیت بدنی بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی یک دوره کار با دستگاه با همکاری موسسه ورزشکاران گمنام و سبک مولتی کامبت جهت افزایش سطح آگاهی و آشنایی مربیان ورزشی و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی با دستگاه های ورزشی و بدنسازی به مدت 8 ساعت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می کند. در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی کارگاه کار با دستگاه ارائه می گردد.

همان گونه که می دانیم، آسیب شناسی ورزشی، بررسی و انجام پژوهش های گوناگون بر روی آسیب های شایع و علل آن در ورزش ها و انجام حرکات می باشد تا بتوانند با دست آوردهای آن به جهت پیشگیری به مربیان، ورزشکاران و … یاری رسانند. همچنین حرکات اصلاحی و توانبخشی ورزشی بیشترین جنبه آن، تشخیص و درمان است. حرکات اصلاحی و درمانی در عموم با انجام حرکات گوناگون با دستگاه جهت رفع ناراحتی و بیماری صورت می گیرد و در ورزش جهت انجام پژوهش در مورد ارائه حرکات ورزشی و تاثیر حرکت درمانی بر ورزشکاران می باشد. از کاربردهای دیگر این رشته این که به مربیان و ورزشکاران کمک می کند تا ضعف ها و ناهنجاری های بدنی را شناخته و به جهت رفع آن ورزشکار را راهنمایی نموده تا به متخصص مربوطه مراجعه کند و با این کار از بیشتر شدن ناهنجاری پیشگیری می نمایند و در قسمتی دیگر می توانند بر اساس شناخت ساختار بدنی سالم در نوع ارائه برنامه تمرینی خود نکات لازم را لحاظ نمایند.

فاطمه شیخ کلاهدوز، کارشناس تربیت بدنی بنیاد و مسئول برگزاری کارگاه اظهار داشت : توجه به این نکته ضروری می نماید که مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی جهت استفاده بهینه و تمرینات اصولی و علمی در خصوص کار با دستگاه های ورزشی باید آموزش لازم را گذرانده تا در رشته مورد نظر خود به درجه مطلوب و رضایت بخش نائل آیند. روشهای علمی ورزشی و نقش آن در کاهش آسیب ها و ضعف ها از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه دقیق قرار گیرد. چرا که امروزه علم ورزشی مهمترین عامل موفقیت در رشته ای است که ورزشکار وقت و مهارت خود را صرف آن می نماید تا به درجه استاندارد آن رشته نزدیک تر شود.

در همین راستا واحد تربیت بدنی بنیاد جهت آموزش اصولی اقدام به برگزاری دوره یک روزه کار با دستگاه نموده است تا ضمن توجه به موارد مشروحه فوق، مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی از این دوره، استفاده مطلوب نمایند.

مدرس این دوره استاد مجید احمدی می باشد. جهت مشاهده رزومه استاد احمدی اینجا کلیک نمایید.

 

واحد تربیت بدنی بنیاد همچنین در دوره های کارگاههای تخصصی TRX، مربیگری آمادگی جسمانی (تئوری و عملی)، ماساژ ورزشی و ریلکسیشن، کارگاه تخصصی ورزش، تغذیه و فشار خون، کارگاه تخصصی حرکات اصلاحی و همینطور کمک های اولیه نیز ثبت نام می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09125849420 و 09212561837 و 22247826 و 22208357 تماس حاصل نمایید.